Jeugdige sv. Lierop “afvalmanagers” halen weer veel blikjes/flesjes op

Net als afgelopen jaren heeft SV. Lierop de camping van Nirwana tuinfeest weer verzorgd. Dat wil zeggen uitzetten camping, bezoekers ontvangen en vier dagen beheren en opruimen.
Net als vorig jaar hebben jeugdleden, op de camping herkenbaar als afvalmanager, al die dagen blikjes en flesjes opgehaald. De campinggasten waarderen dit en werken hier graag aan mee.
Met de dit jaar opgehaalde 9500 blikjes/flesjes voorkomen we dat er zo’n 20 m³ als afval onnodig in de container verdwijnt en bovendien hebben we een mooie opbrengst voor een goed doel.
SV. Lierop zal van de opbrengst € 250 doneren aan de foundation van “Stop MS bij Astrid” en het restant besteden aan de verzorgingsruimte van de club.