D’n aftrap: zondag 29 september 2024

πŸ₯³πŸŽŠ π™Žπ™‘ π™‡π™„π™€π™π™Šπ™‹β€™π™Ž π™π™Šπ™π™π™€ π™π™€π™€π™Žπ™Žπ™„π™€ πŸ₯³πŸŽŠ

Op zondag 29 september is het competitie voetbal terug sportpark De Renkant. Waar een tijd geleden wekenlang β€˜we are the champions’ ons nieuwe clublied leek, staan al onze teams weer voor een gloednieuw en gezellig en sportief seizoen.

Lierop 1 staat, net als vrΓΊΓΊger, voor een avontuur in de derde klasse. En ook Lierop 2 en 4 β€˜hobbelen’ rustig omhoog. En voor Lierop 3 kan zich met een nieuw team ook opnieuw gaan meten.

Wie anders dan β€˜good old’ DJ DE VOS 🦊 komt ons weer laten zien wat een goed fout feestje is. Foute muziek, Hollandse bangers en van alles wat. Van 16.00 tot 21.00 is het bal in de kantine. Wil je daarna nog doorgaan? Bij CafΓ© d’n Bab is het altijd gezellig! πŸ˜‰

Vanaf 17.00 wordt er voor lekker eten gezorgd tegen een (kleine) betaling. πŸ₯™

Neem de kids gerust mee want bij mooi weer zijn ons springkussen en de voetbalkooi uiteraard geopend! ⚽️🏟️

Vind je dit een leuk bericht? Deel het dan!

HIER VIND JE ONS

SV Lierop
Sportpark de Renkant
Schuttersstraat 19
5715 BH Β Lierop

Wil jij op de hoogte blijven?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief. Met enige regelmaat versturen wij een nieuwsbrief naar jouw mailbox. Zo ben, en blijf je altijd op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze club!