Geslaagd lustrum Voetbalkamp 2024

Ondanks het wat tegenvallende weer op zaterdag avond kunnen we spreken van wederom een zeer geslaagd voetbalkamp. Het is succesvol gelukt om voor ruim 80 deelnemers een 2-tal leuke dagen te organiseren. Het centrale thema dit jaar betrof de Lieropse olympische spelen, waar omheen diverse activiteiten en spellen werden georganiseerd.

Bij deze een woord van dank aan alle deelnemers, kaderleden, sponsoren, vrijwilligers en iedereen die deze editie weer tot een succes hebben gemaakt.

Organisatie kijkt terug op een zeer geslaagde editie en zal spoedig starten met de organisatie van de volgende editie!

Ter illustratie nog enkele foto’s.

Vriendelijke sportgroet,

Organisatie Voetbalkamp SV Lierop