Vier op een rij: Lierop 2 óók kampioen!

TERUGBLIK, 4 op een rij: Lierop 2 óók kampioen!

Na de kampioenschappen van Lierop 1, Lierop 4 en de Dames 1 was het afgelopen maandag tijd voor de kampioenswedstrijd van Lierop 2. Na de belangrijke thuisoverwinning op Eli 2, was een overwinning op Blauw Geel 3 genoeg om de schaal omhoog te tillen. De spanning was te voelen vooraf, maar al snel in de eerste helft werd de pot beslist. Het stond al 0-5 bij rust. Na rust liepen de semi-mannen nog uit tot een 0-7 score. De goals kwamen van: Ralf (3x), die zich daarmee waarschijnlijk kroont als topscoorder, Maarten, Tim van Brussel, Rob en Ruben.

Het grote feest begon al op het veld, waar aanvoerder Ralf de schaal uitgereikt kreeg door de meegereisde supporters. Onder toeziend oog van familieleden, ouders en vrienden werd de champagne ontkurkt en ging het vuurwerk de lucht in: Lierop 2, ook wel de ‘semi-mannen’ zijn kampioen. De langverwachte ‘zomer’ is aangebroken voor de mannen van Wilbert van de Laar, die op het veld al kon rekenen op lofzang: ”hey trainer Wilbert we worden dit jaar kampioen…” Uiteraard ging het feest in de kantine van SV Lierop nog in de late uurtjes door, iets waar Lierop 2 dit seizoen sowieso al een kampioen in was!

Dank aan alle supporters die zijn komen kijken in Veghel en in het speciaal onze sponsor Gerrit van Herberghe de Coeckepanne, de champagne was heerlijk!

Geslaagd alternatief platte kar
Op dinsdag ging het feest nog rustig verder. Of ja, het begon rustig met een lunch bij sponsor Herberghe de Coeckepanne. Daarna hadden de mannen van Lierop 2 een alternatief gevonden op de platte kar: een bierfiets. Meerdere keren is de fiets vol gezelligheid en muziek door het dorp gegaan en het kan Lierop daarom niet ontgaan zijn: Lierop 2 is kampioen! Na afloop van de bierfiets is er gezamenlijk afgesloten met een lekker diner bij Van Oosterhout: bedankt Wim & Nel!

Wedstrijdverslag
Stef Kornuijt, die richting het einde van het seizoen ook de wedstrijden van het tweede twitterde, heeft onze kampioenswedstrijd vastgelegd met een mooi verslag. Lees het verslag hier!

Nog meer genieten met heerlijke beelden!

• Het kampioenschap in beeld op ’t Contact bekijk je hier.
  • Slaponline was ook op de hoogte, lees het hier.

Namens iedereen binnen SV Lierop: gefeliciteerd met het kampioenschap semi-mannen.

Bestuur SV Lierop